آقاجان شازده
من هم مثل همه اصفهاني ها فكر مي كردم اصفهان نصف جهان است و اگر نصف جهان ديگري هم وجود دارد لازم نيست بروم آن را ببينم و از عزيزترين كسي كه در دنيا دارم، يعني دايه ام جدا بشوم.
كنسول فرانسه در اصفهان هميشه با لهجه فرانسوي- اصفهاني مي گفت: "اصفهان نصف جهان است و البته نيمه ديگرش پاريس است."

مولف : شهلا سلطاني
انتشارات : فرزان روز
برای اطلاعات بیشتر می توانید باشماره ی 66414040-021 تماس بگیرید.
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و هفتم اسفند ۱۳۹۴ ساعت 10:9 توسط رایا
|